IIUC Logo

International Islamic University Chittagong

শিক্ষক-শিক্ষণ-সমীক্ষা (ঐতিহ্যবাহী চট্টগ্রাম মিউনিসিপ্যাল মডেল হাই স্কুলের ১২৩ বছরের ইতিবৃত্ত)

By: Material type: TextTextDescription: পৃষ্ঠা-২৩২DDC classification:
  • 371.102/S555
Item type: Books
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Notes Date due Barcode
Books Books IIUC Central Library Book cart 371.102/S555 (Browse shelf(Opens below)) 5 Available First Published. 46787
Books Books IIUC Central Library Book cart 371.102/S555 (Browse shelf(Opens below)) 5 Available First Published. 46788
Books Books IIUC Central Library Book cart 371.102/S555 (Browse shelf(Opens below)) 5 Available First Published. 46789
Books Books IIUC Central Library Book cart 371.102/S555 (Browse shelf(Opens below)) 5 Available First Published. 46790
Books Books IIUC Central Library Reference Reference 371.102/S555 (Browse shelf(Opens below)) 5 Not for loan First Published. 46791
Browsing IIUC Central Library shelves, Shelving location: Book cart Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available No cover image available No cover image available No cover image available No cover image available
371.102/F855t Techniques & Principle in Language Teaching 371.102/H453t teaching and Learning in the Language Classroom 371.102/S555 শিক্ষক-শিক্ষণ-সমীক্ষা (ঐতিহ্যবাহী চট্টগ্রাম মিউনিসিপ্যাল মডেল হাই স্কুলের ১২৩ বছরের ইতিবৃত্ত) 371.102/S555 শিক্ষক-শিক্ষণ-সমীক্ষা (ঐতিহ্যবাহী চট্টগ্রাম মিউনিসিপ্যাল মডেল হাই স্কুলের ১২৩ বছরের ইতিবৃত্ত) 371.102/S555 শিক্ষক-শিক্ষণ-সমীক্ষা (ঐতিহ্যবাহী চট্টগ্রাম মিউনিসিপ্যাল মডেল হাই স্কুলের ১২৩ বছরের ইতিবৃত্ত) 371.102/S555 শিক্ষক-শিক্ষণ-সমীক্ষা (ঐতিহ্যবাহী চট্টগ্রাম মিউনিসিপ্যাল মডেল হাই স্কুলের ১২৩ বছরের ইতিবৃত্ত) 371.1/c182b Bringing Creatie Teaching onto the Young Learner Classroom

There are no comments on this title.

to post a comment.

All Right Reserved by IIUC
Implemented by ITD, IIUC
Koha Updated on 05 April 2024

Powered by Koha