IIUC Logo

International Islamic University Chittagong

শিক্ষক-শিক্ষণ-সমীক্ষা (ঐতিহ্যবাহী চট্টগ্রাম মিউনিসিপ্যাল মডেল হাই স্কুলের ১২৩ বছরের ইতিবৃত্ত)

By: Material type: TextTextDescription: পৃষ্ঠা-২৩২DDC classification:
  • 371.102/S555
Item type: Books
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Current library Collection Call number Copy number Status Notes Date due Barcode
Books Books IIUC Central Library Book cart 371.102/S555 (Browse shelf(Opens below)) 5 Available First Published. 46787
Books Books IIUC Central Library Book cart 371.102/S555 (Browse shelf(Opens below)) 5 Available First Published. 46788
Books Books IIUC Central Library Book cart 371.102/S555 (Browse shelf(Opens below)) 5 Available First Published. 46789
Books Books IIUC Central Library Book cart 371.102/S555 (Browse shelf(Opens below)) 5 Available First Published. 46790
Books Books IIUC Central Library Reference Reference 371.102/S555 (Browse shelf(Opens below)) 5 Not for loan First Published. 46791
Browsing IIUC Central Library shelves, Shelving location: Book cart Close shelf browser (Hides shelf browser)
No cover image available No cover image available No cover image available No cover image available No cover image available No cover image available
371.102/H453t teaching and Learning in the Language Classroom 371.102/S555 শিক্ষক-শিক্ষণ-সমীক্ষা (ঐতিহ্যবাহী চট্টগ্রাম মিউনিসিপ্যাল মডেল হাই স্কুলের ১২৩ বছরের ইতিবৃত্ত) 371.102/S555 শিক্ষক-শিক্ষণ-সমীক্ষা (ঐতিহ্যবাহী চট্টগ্রাম মিউনিসিপ্যাল মডেল হাই স্কুলের ১২৩ বছরের ইতিবৃত্ত) 371.102/S555 শিক্ষক-শিক্ষণ-সমীক্ষা (ঐতিহ্যবাহী চট্টগ্রাম মিউনিসিপ্যাল মডেল হাই স্কুলের ১২৩ বছরের ইতিবৃত্ত) 371.102/S555 শিক্ষক-শিক্ষণ-সমীক্ষা (ঐতিহ্যবাহী চট্টগ্রাম মিউনিসিপ্যাল মডেল হাই স্কুলের ১২৩ বছরের ইতিবৃত্ত) 371.1/c182b Bringing Creatie Teaching onto the Young Learner Classroom 371.1/d273b Bringing Extensive Reading into the Classroom

There are no comments on this title.

to post a comment.

All Right Reserved by IIUC
Implemented by ITD, IIUC
Koha Updated on 05 April 2024

Powered by Koha